Taller de circ per a primària: expressió corporal, emocions i creativitat en plena natura

Una activitat escolar artística i vivencial on els alumnes experimenten amb el circ, el moviment, la màgia i el clown a través del joc i l’expressió emocional a l’aire lliure.

Taller de circ per a primària

Aquesta activitat escolar per a cicle mitjà i cicle superior apropa els infants al món del circ a través d’una experiència dinàmica, creativa i participativa.

Guiats per la companyia de Circ Baliga-balaga, els alumnes descobreixen diferents disciplines artístiques i corporals relacionades amb el circ, treballant habilitats motrius, expressives i emocionals en un entorn lúdic i motivador.

Durant l’activitat, practiquen exercicis de malabars i equilibri adaptats a la seva edat, potenciant la coordinació, la concentració i la confiança personal. Les dinàmiques es desenvolupen tant en espais naturals com amb materials específics que faciliten l’experimentació i el moviment.

També es treballa el clown i la gestió de les emocions mitjançant jocs i situacions teatrals que afavoreixen el riure, la desinhibició i la relació amb els altres.

L’experiència inclou un petit taller de màgia perquè cada alumne aprengui un truc senzill i el pugui reproduir, així com una proposta final d’expressió corporal amb música i coreografia.

És una activitat ideal com a taller de circ per a escoles de primària, ja que combina creativitat, educació emocional i aprenentatge vivencial.

Què treballa aquesta activitat?

Expressió corporal i creativitat
Coordinació i habilitats psicomotrius
Educació emocional i confiança personal
Comunicació i cohesió de grup
Experimentació artística i moviment

Preu/alumne (IVA inclòs):

16,00€

Durada de l’activitat:

2 hores

Etapa educativa:

cicle mitjà i cicle superior

Inclou materials pedagògics previs i posteriors per treballar l’activitat a l’aula.

Preu/alumne (IVA inclòs):

16,00€

Durada de l’activitat:

2 hores

Etapa educativa:

cicle mitjà i cicle superior

Inclou materials pedagògics previs i posteriors per treballar l’activitat a l’aula.